Cím:
Szervizelési és garanciális kérdésekben keresse az alábbi hivatalos márkaszerviz elérhetőségek egyikét:

Hi-Fi termékek (erősítő, elektronika, hangfal, soundbar, hangprojektor):
Crunch, Jamo, JBL, Harman/Kardon, Hifonics, Infinity, Klipsch, Renegade, Yamaha

Multimédia termékek (fej- fülhallgató, bluetooth/hordozható hangszóró):
AKG, Jam Audio, Jamo, JBL, Harman/Kardon, Klipsch, Marley, Yamaha

Szerviz és átvevőpont:
Cordon Electronics

1045 Bp. Széchenyi tér 9.

Nyitvatartás:
hétfő 09:00–16:00
kedd 09:00–16:00
szerda 10:00–18:00
csütörtök 09:00–16:00
péntek 09:00–16:00
szombat Zárva
vasárnap Zárva

E-mail: ugyfelszolgalat@cordongroup.hu
Tel: +3612720708


Átvevőpont:
Care Center
1074 Bp. Rákóczi út 70-72.

Nyitvatartás:
hétfő 10:00–18:00
kedd 10:00–18:00
szerda 10:00–18:00
csütörtök 10:00–18:00
péntek 10:00–18:00
szombat 10:00–15:00
vasárnap Zárva


E-mail: ugyfelszolgalat@carecenter.hu
Telefon: +3612720708
E-mail:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Mobiltelefon:
+36305647771
E-mail küldése
(elhagyható)
Egyéb információk:

Garanciális feltételek
HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
  • A  nyugta vagy számla egy példánya
  • A cégünk által kiállított jótállási jegy
  • A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY


Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

  • Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
  • Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
  • Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
  • A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
  • Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak
  • A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. 
  • Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
  • Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.